Vragen? Bel +31(0)23-3020205

Welkom

Klantenservice

Wij staan u graag te woord. Onze medewerkers beschikken over een uitgebreide kennis van onze producten en diensten. U kunt ons bereiken op meerdere manieren:

  • Live chat, onze live chat vindt u rechtsonder de pagina. Klik op Vragen? om met ons te chatten.
  • E-mail, mail uw vragen aan support@SchrijfOp.nl.
  • Telefoon Tijdens kantooruren kunt u ons bereiken op 023-3020205  

Contact informatie

Overige gegevens

SchrijfOp.nl Kamer van Koophandel 568.077.16
Satellietbaan 41C BTW-nummer : NL 852.31.15.15-B01
2181 MG Hillegom IBAN: NL45RABO 0305 3348 75
Telefoon: +31(0)23-30 20 20 5
BIC-code RABONL2U
Fax : +31(0)84-723 33 92
E-Mail support@SchrijfOp.nl
 

Openingstijden Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via live chat, telefoon en e-mail op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur. De live chat is vaak ook buiten deze tijden bereikbaar.

Feestdagen
Op de in Nederland bekende feestdagen zijn wij gesloten; u kunt uiteraard wel uw bestellingen via de SchrijfopShop.nl doorgeven.


Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: support@schrijfop.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.